כניסת עו"ד    רישום עו"ד

אשף המשפט אשף המשפט
"כל הנושאים בלחיצה אחת"
המתן בבקשה

שולמית קהלת - אורן עורכת דין

דרך בן גוריון 2 ( מגדלי בסר 1 ), רמת גן, טל. 03-7553877
שולמית קהלת - אורן עורכת דין

יעוץ אישי - פנייה ללא התחייבות
פנייה ראשונית ללא התחייבות
בתמונה יש עיגול אחד
תחומי עיסוק

משפט פלילי -
מעצרים , ביטול כתבי אישום , ייצוג נאשמים בכל הערכאות , עבירות נוער , אי הרשעה , ערעורים וכו'

דיני תעבורה -
רשיונות נהיגה , השבת רשיון נהיגה (הסדרי חוב - קנסות) , פסילות , ייצוג נאשמים בעבירות תנועה, מכון רפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד) וכו'
פרופיל - שולמית קהלת - אורן עורכת דין

עורכת דין שולמית קהלת
עורכת דין שולמית קהלת - אורן, מייסדת המשרד - פרופיל אישי:

משפט פלילי

ייחודו של משרדי בייצוג בגירים ובני נוער אשר אינם עבריינים בערכאות השונות בכל רחבי הארץ.

בהיכרותי היטב את התחום הפלילי, אני מאמינה שכל אדם עלול להסתבך בפלילים, וכי הטיפול המשפטי והמקצועי צריך להיעשות תוך רגישות מיוחדת ושמירה אדוקה על זכויות הלקוח.

השגת תוצאות משפטיות רצויות מחייבות שיתוף פעולה מלא ופורה בין עורך הדין ללקוח, אשר מבוסס בראש ובראשונה על אמון ובטחון בצדקת הדרך. בהתאם לכך, אני מעניקה ללקוחותיי שירות מקצועי תוך שמירה על קשר אישי וישיר.

לקהל לקוחותיי ישנה חשיבות רבה לשמירה על שמם הטוב, מהלך חייהם התקין ועתידם המקצועי והתעסוקתי ולפיכך, אני עוסקת רבות בהליכים מקדמיים, כדוגמת: מחיקת רישומים פליליים, סגירת תיקים, מניעת הגשת כתבי אישום ועיכוב הליכים משפטיים וכן בקשות לקיצור תקופת התיישנות ומחיקה של הרשעות פליליות ובקשות חנינה.

תחום מרכזי נוסף בו אני עוסקת, הינו טיפול משפטי בקטינים, צעירים ובני נוער, כשהמטרה המרכזית היא, למנוע ככל שניתן את הנזק העתידי שעשוי להיגרם בעקבות ההליך הפלילי.

על מנת להגן על פרטיות לקוחותיי ולשם שמירה על דיסקרטיות אינני מעבירה פרטים אודות לקוחותיי לתקשורת, ועל כן פסקי הדין והחלטות המפרסמות באתר זה הינם בעילום שם.

לאדם המבקש לעשות כל אשר לאל ידו בכדי להביא לסיום ההליך הפלילי בעניינו, בדרך הטובה והקצרה ביותר – מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בתחום הפלילי בהקדם.

ליווי משפטי צמוד שתחילתו עוד בטרם החקירה במשטרה, משמעותו - התנהלות נכונה וראויה מול גורמי אכיפת החוק ומניעת צעדים אשר עשויים להביא להעמקת ההסתבכות הפלילית.


דיני תעבורה

עבירות התעבורה נדונות בבית המשפט השלום לענייני תעבורה לפי סדרי הדין של המשפט הפלילי, למעט הסדרים מיוחדים בתחום, שנקבעו בפקודת ובתקנות התעבורה.

לייצוג משפטי בעבירות תעבורה חשיבות רבה, שכן פעמים רבות דו"ח על עבירה שנתפסת כמינורית או כתב אישום בנוגע לתאונת דרכים קלה, יכולים להוביל, בין היתר, לתוצאה של שלילת הרשיון, דבר אשר פוגע לעיתים קרובת בשגרת העבודה ובתפקוד היומיומי.

כמו כן, משפט תעבורה בגין עבירות תנועה חמורות בנסיבות מחמירות כגון, נהיגה בזמן פסילה או נהיגה בשכרות וגרימת נזק לאדם או לרכוש יכול להסתיים בעונש חמור ולעיתים אף במאסר בפועל.

על כן, המלצתי היא שלא להקל ראש בעבירות תעבורה - קלות כבחמורות.

משרדי מטפל במגוון רחב של עבירות הנדונות בבית המשפט לתעבורה ברחבי הארץ: תאונות דרכים והעבירות שלצידן, דו"חות מסוג ברירת קנס ומשפט, נהיגה בשכרות, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה במהירות מופרזת, אי ציות לתמרורי דרך, הגשת בקשות לביטול פסילה מנהלית וייצוג משפטי, הגשת בקשות לביטול פסקי דין שניתנו בהעדר וייצוג משפטי וערעורים על החלטות בתי משפט לתעבורה.

במסגרת תחום פסילות רישיון הנהיגה בהמלצת המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, הנני מייצגת לקוחות אשר נפסלו לנהיגה בשל סיבות רפואיות או אי התאמה אישיותית, למשל בעקבות - עבירות פליליות, שחרור מצה"ל בפרופיל צבאי נמוך, ריבוי עבירות תעבורה, פגיעה נפשית ומחלות פסיכיאטריות.

דירוגים ומכתבי תודה

שולמית קהלת - אורן עורכת דין
מ.ב.
30/01/2011
" תודה רבה שהובלת אותי בכל הדרך, עם רצינות , אחריות וחיוך.
לא הבטחת לי ציפיות אלא נתת לי רק תקוות, כמו שאת אמרת "כל מקרה לגופו".
מכל הלב,
מ.ב. "
קרא עוד
י.א.
19/01/2011
" לשולי
אחרי שנה ארוכה של מלחמות סוף סוף קיבלתי את הרשיון,
הרבה מזה בזכותך ובלי ההכנה שעשית לי לא הייתי מצליח!!!
השקעת מעל ומעבר בשביל שנצליח וזה הוכיח את עצמו...
אז תודה!!!!
י.א. "
קרא עוד
נמצאו 5 מכתבי תודה ודירוגים
דף 1 מתוך 3
דרך בן גוריון 2 ( מגדלי בסר 1 ), רמת גן, טל. 03-7553877


מידע משפטי מאמרים מאת שולמית קהלת - אורן עורכת דין (91 מאמרים)

דף מאמרים מספר 1 מתוך 19
חדשות וטיפים מאת שולמית קהלת - אורן עורכת דין (21 טיפים וחדשות)

דף טיפים וחדשת מספר 1 מתוך 5
עורכי דין
  • מידע משפטי - מאמרים טיפים וחדשות
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות
  • יצירת קשר
  • אינסטגרם      אינסטגרם
    © כל הזכויות שמורות מערכת מידע משפטי - law-info
    אל ראש הדף