כניסת עו"ד    רישום עו"ד

אשף המשפט אשף המשפט
"כל הנושאים בלחיצה אחת"
המתן בבקשה

ליבוביץ, שער ושות' משרד עורכי דין

סניף ראשי בני ברק:רחוב בר-כוכבא 23, מגדל V TOER, קומה 10, בני ברק
סניף צפון: רחוב ארלוזורוב 25, בית עמציון, קומה 4, עפולה, טל. 03-5751531
ליבוביץ, שער ושות’ משרד עורכי דין
דירוג ממוצע חמישה כוכבים

יעוץ אישי - פנייה ללא התחייבות
פנייה ראשונית ללא התחייבות
בתמונה יש עיגול אחד
תחומי עיסוק

אגודות שיתופיות - מושבים , קיבוצים:
ייצוג אגודות של מושבים, ליווי בהליכי יישום החלטות 823 ו- 1155, עסקאות מכר ורכישה של נחלות, תכנון ובניה ושימושים חורגים בנחלות וייצוג בכתבי אישום, "הורשת המשק" החקלאי, עריכת צוואת ומינוי בן ממשיך, פיצול נחלות, ייצוג קבוצות של בנים וחברים חדשים בפרויקטים של בניה ב"שטח המחנה" בקיבוצים, שיוך דירות בקיבוצים, ייצוג משתכנים בהרחבות קהילתיות, ניהול הליכי גישור בין יורשים של נחלות, ליווי משפטי ומיסויי של יזמים בפרויקטים על קרקעות של אגודות, סוגיות בנושאים של מינהל מקרקעי ישראל, דמי הסכמה, דמי רכישה,פל"ח וכו
דיני מיסים:
התמחות ייחודית בדיני מיסים בכלל ובמגזר החקלאי בפרט – מס שבח, מס רכישה, דמי הסכמה, דמי רכישה, דמי פיצול, מע"מ, היטלי השבחה, דמי פיתוח תשתיות והיטלים נוספים ועוד..
מקרקעין:
ייצוג יזמים, קבלנים, בעלי זכויות, בעסקאות נדל"ן מכל הסוגים בכל הארץ, קבוצות רכישה, פינוי בינוי, תמ"א 38, עסקאות קומבינציה, מגרשים, נדל"ן מסחרי, שכירות, מכר, רכישה, רישום מקרקעין , תכנון ובניה, מינהל מקרקעי ישראל וכו'...
פרופיל - ליבוביץ, שער ושות' משרד עורכי דין

      עורך דין אביגדור ליבוביץ              עורך דין שניר שער
עו"ד אביגדור ליבוביץ, עו"ד שניר שער רו"ח - מייסדי המשרד

עו"ד אביגדור ליבוביץ
מתמחה בייצוג של אגודות שיתופיות במושבים וליווי אגודות ביישום החלטות 823 ו- 1155,ייצוג בנושאים הקשורים למגזר חקלאי, מינהל מקרקעי ישראל, בעסקאות נדל"ן במגזר החקלאי מכל הסוגים בכל הארץ, ייצוג מוכרים ורוכשים בעסקאות מכר ורכישה של נחלות, ליווי משפטי בהליכי פיצול נחלות, ייצוג בעלי נחלות בכתבי אישום בנושאים של שימושים חורגים וחריגות בניה,עריכת צוואות במגזר החקלאי, הורשת המשק החקלאי ובן ממשיך, הסדרים והליכי גישור בנושא העברה הנחלה בין הדורות,ייצוג קבוצות של חברים, בנים וחברים חדשים בפרויקטים של בניה ב"שטח המחנה" בקיבוצים, ייצוג קבוצות של משתכנים בהרחבות, שיוך דירות בקיבוצים. התמחות במיסים ובכל הקשור למס שבח, דמי הסכמה, דמי רכישה, מע"מ, היטל השבחה, דמי פיתוח וכיוצ"ב וכן בנושאים של תכנון ובניה. בעל טור משותף בעיתון "קו למושב" ביחד עם עו"ד שניר שער (רו"ח), כותב מאמרים רבים בנושאים הקשורים למגזר החקלאי, אשר פורסמו בעיתונות ארצית. מעביר הרצאות וימי עיון לבעלי נחלות, בעלי תפקידים, עו"ד, שמאים, אדריכלים בנושאים של המגזר החקלאי.

עו"ד שניר שער רו"ח
בעל תואר ראשון במשפטים ((L.L.B , רואה חשבון מוסמך. עובד רשות המיסים לשעבר. מומחה בדיני המס בכלל (מס הכנסה ומע"מ) ובמיסוי מקרקעין (מס שבח, מס רכישה) בפרט. מתמחה במיסוי מקרקעין, מיסוי אגודות, מס הכנסה, מס ערך מוסף, ליטיגציה בתחום המס, חוות דעת משפטיות, תכנוני מס וליווי עסקאות. מנהל את מחלקת המיסים ומלווה אגודות שיתופיות בנושא מיסוי, מלווה את עסקאות הנדל"ן בפרוייקטים של קבוצות רכישה, תמ"א 38, פינוי בינוי, ליווי יזמים בעסקאות קומבינציה ופרויקטים מסוגים שונים. מומחה בכל הקשור למיסים החלים על אגודות של מושבים, קיבוצים, חברים, חברים חדשים, משתכנים בהרחבות, מלווה יזמים לרבות חברות ציבוריות, בכל הקשור להתקשרויות בעסקאות נדל"ן שונות, ונותן חוו"ד בכל הקשור להיבטי המס החלים בעסקאות של קבוצות רכישה, פינוי בינוי, תמ"א 38 תיקון 2, עסקאות קומבינציה, על מנת להביא לחיסכון במס. בעל ניסיון עשיר בהרצאות בתחום המיסוי בכל ובמיסוי נדל"ן בפרט, מרצה בתחום המיסים מזה כ- 12 שנים במסגרות שונות.

תאור המשרד –
משרד עורכי דין ליבוביץ, שער ושות' מתמחה בתחום אגודות שיתופיות, ייצוג אגודות, מגזר חקלאי, מושבים וקיבוצים, תכנון ובניה, ייצוג קבוצות של חברים בפרויקטים "בשטח המחנה" בקיבוצים, מתמחה בתחום המיסוי על כל גווניו וכן בנושאים של נדל"ן מסחרי ומגורים, ליווי יזמים, קבלנים ובעלי זכויותבעסקאות של קבוצות רכישה, תמ"א 38, פינוי בינוי, קומבינציה, פרויקטים מסוגים שונים. עובדי המשרד אמונים לתת שירות אישי, מקצועי וקפדני ועל כן, לקוחות המשרד נהנים מאווירה חמה וביתית במשרד המהווה משרד בוטיק בכל הנוגע לתחום אגודות שיתופיות, מושבים וקיבוצים, מיסיםועסקאות הנדל"ן. המשרד הינו בעל שלוחה בצפון הארץ, ועל כן מייצג אגודות שיתופיות, בעלי נחלות, קבוצות של חברי קיבוצים, בנים וחברים חדשיםבפרויקטים ב"שטח המחנה", הרחבות, מכר ורכישה של נחלותועסקאות נדל"ן במגזר החקלאי, הטיפול בלקוחות המשרד מתבצע בניהול אישי וקפדני של השותפים הדואגים לכך, כי לקוחות המשרד יקבלו שירות מקצועי ויעיל במטרה להביא לכך, כי היתרונות היחסיים של צוות המשרד ימצאו ביטויים במקרים המובאים למשרד על ידי כל לקוח. .
דירוגים ומכתבי תודה

ליבוביץ, שער ושות' משרד עורכי דין
דירוג ממוצע חמישה כוכבים
ממוצע: 5/5. (התקבלו 3 דירוגים)
גור
21/06/2023
דירג בחמישה כוכבים
" חזרו ממש מהר והעבירו את השאלה לעו״ד המומחה לתחום, ממתין להתיחחסות שמאמין שתגיע "
קרא עוד
לירון פרידמן
27/02/2023
דירג בחמישה כוכבים
" חזרו אליי כמה שעות אחריי שפניתי,אני מחכה לתשובה סופית שבטח גם תגיע מהר,תודה על השירות המהיר "
קרא עוד
נמצאו 6 מכתבי תודה ודירוגים
דף 1 מתוך 3
סניף ראשי בני ברק:רחוב בר-כוכבא 23, מגדל V TOER, קומה 10, בני ברק
סניף צפון: רחוב ארלוזורוב 25, בית עמציון, קומה 4, עפולה, טל. 03-5751531

  •  
  •  

מידע משפטי מאמרים מאת ליבוביץ, שער ושות' משרד עורכי דין (223 מאמרים)

דף מאמרים מספר 1 מתוך 45
חדשות וטיפים מאת ליבוביץ, שער ושות' משרד עורכי דין (12 טיפים וחדשות)

דף טיפים וחדשת מספר 1 מתוך 3
עורכי דין
  • מידע משפטי - מאמרים טיפים וחדשות
  • תנאי שימוש
  • הצהרת נגישות
  • יצירת קשר
  • אינסטגרם      אינסטגרם
    © כל הזכויות שמורות מערכת מידע משפטי - law-info
    אל ראש הדף